Пажљивко је анимирани лик који смо
представили у сарадњи са
педагозима и психолозима као најбољи
начин за интеракцију са децом
Унесите VIN ознаку (број шасије) Вашег возила.
Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају. Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.
Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.
Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају. Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.
Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.
Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају. Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.
Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.
Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају. Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.
Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.
Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају. Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.
Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.
Пратите наше новости и обавештења и будите редовно информисани о актуелностима у Агенцији за безбедност саобраћаја