Pažljivko is an animated character
that we presented in cooperation
with pedagogues and psychologists as the best
way to interact with children
Enter the VIN tag of your vehicle.
Агенција за безбедност саобраћаја је са циљем подизања свести грађана о важности поштовања саобраћајних прописа покренула кампању „Никад немој“. У оквиру ове кровне кампање, истиче се кампања „Лична прича“, која на основу личног искуства људи који су доживели саобраћајне незгоде има за циљ да утиче на учвршћивање позитивних и промену негативних ставова и понашања младих у саобраћају. Досадашња пракса у развијеним земљама показала је да особе које су преживеле, односно биле жртве саобраћајних незгода, имају највећи утицај на промену свести свих учесника у саобраћају.
Циљ кампање „Лична прича“ је да се, указивањем на директне личне и индиректне последице непрописног и ризичног понашања у саобраћају, смањи број конфликтних ситуација које стварају возачи, а на тај начин, биће смањен и број погинулих и повређених лица у саобраћајним незгодама.
Follow our news and information and be regularly informed about the current situation in the Agency for Traffic Safety