
Agencija za bezbednost saobraćaja započela je novu nacionalnu kampanju pod sloganom „Ne pretrčavaj život – pređi na pešački“, usmerenu na povećanje bezbednosti pešaka i podizanje svesti o opasnostima nepropisnog prelaska ulice. Cilj kampanje je da ukaže na činjenicu da se veliki broj saobraćajnih nezgoda sa pešacima događa upravo zbog pretrčavanja kolovoza van obeleženih prelaza, naročito u noćnim uslovima i pri smanjenoj vidljivosti.
U okviru kampanje, Agencija je u Staroj Pazovi, u saradnji sa lokalnim Savetom za bezbednost saobraćaja, realizovala noćne preventivne aktivnosti usmerene ka mladima i odraslim učesnicima u saobraćaju. Tokom večernjih časova, građani su imali priliku da na interaktivan način sagledaju rizike koje nosi nepažnja pešaka, kroz realne simulacije saobraćajnih situacija, edukativne radionice i razgovore sa stručnjacima iz Agencije. Poseban akcenat stavljen je na važnost vidljivosti pešaka, nošenje reflektujućih elemenata i korišćenje pešačkih prelaza i semafora, čak i kada je ulica prazna.
Agencija za bezbednost saobraćaja nastavlja sa sprovođenjem kampanje širom Srbije, podsećajući sve učesnike u saobraćaju da je bezbednost zajednička odgovornost.




