Pažljivko je animirani lik koji smo
predstavili u saradnji sa
pedagozima i psiholozima kao najbolji
način za interakciju sa decom
Unesite VIN oznaku (broj šasije) Vašeg vozila.
Agencija za bezbednost saobraćaja je prvi put ove godine sa svojim preventivnim aktivnostima prisustvovala na Drinskoj regati, jednom od najposećenijih i najpoznatijih letnjih manifestacija.
Izložbeni prostor Agencije na ovom festivalu privukao je veliki broj posetilaca zbog mnogobrojnih aktivnosti, uz koje su se mladi na zabavan način edukovali da budu bezbedni u saobraćaju.
Agencija je kroz kampanju "UM NA DRUM" promovisala bezbedno ponašanje u saobraćaju kod mladih.
Cilj ovih aktivnosti je da se podiže nivo svesti o bezbednosti u saobraćaju kod mladih ljudi i ukaže na važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju.
Svi posetioci pagode Agencije dobili su poklone kao što su majice, bedževi, termosi, privesci, šolje, ventilatori, prsluci, kačketi, podmetači za čaše.
U okviru Bezbedne zone festivala, Agencija za bezbednost saobraćaja promovisala je svoju interaktivnu kampanju "UM NA DRUM". Posetioci su imali priliku da probaju simulatore vožnje.
Bezbedna zona festivala je imala za cilj da na kreativan način pozitivno utiče na ponašanje mladih u saobraćaju.
Sa posetiocima festivala razgovaralo se o značaju vezivanja pojasa, štetnosti upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, opasnostima koje donosi brza vožnja i vožnja pod dejstvom alkohola, ali i o iskustvima koja su posetioci zone imali u vezi sa saobraćajem. Kako bismo što realističnije prikazali posledice nepropisnog ponašanja u saobraćaju, koristili smo rekvizite poput „pijanih naočara“.
Veliki broj mladih za vreme festivala prošlo je edukativnu obuku bezbednog učešća u saobraćaju.
Agencija će i u buduće nastaviti sa svojim preventivno-promotivnim aktivnostima kako ka mladima, tako i ka ostalim ciljnim grupama.
Pratite naše novosti i obaveštenja i budite redovno informisani o aktuelnostima u Agenciji za bezbednost saobraćaja