Izdavanje dozvole za radionice za tahografe

Izdavanje dozvole za radionice za tahografe

Dozvola radionice za tahografe je javna isprava (rešenje) koju izdaje Agencija za bezbednost saobraćaja sa rokom važenja od pet godina.

Dozvolom radionice se određuje koje od poslova u vezi sa tahografima i graničnicima brzine radionica za tahografe može da obavlja i u skladu sa tim poslovima dodeljuje se žig za pregled tahografa, odnosno žig za opravku tahografa.

Dozvola radionice se izdaje na zahtev podnosioca. Zahtev je potrebno da bude potpisan od strane odgovornog lica i overen pečatom podnosioca zahteva.

Obrazac zahteva za izdavanje dozvole radionice za tahografe možete preuzeti OVDE.

Kao dokaz o ispunjenosti propisanih uslova iz člana 33. stav 2. Zakona o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima, odnosno člana 26. stav 1. Pravilnika o radionicama za tahografe („Službeni glasnik RS “, br. 13/17 i 80/18), uz zahtev za izdavanje dozvole potrebno je da postoje:

  1. izvod iz Agencije za privredne registre;
  2. obrazac overenih potpisa lica ovlašćenih za zastupanje;
  3. za rukovodioca radionice za tahografe:
    1. odluka organa upravljanja ili odgovornog lica u privrednom društvu, odnosno javnom preduzeću o imenovanju rukovodioca radionice za tahografe,
    2. dokaz o radnom odnosu iz kojeg se vidi da je zaposlen na neodređeno vreme s punim radnim vremenom u radionici – ugovor o radu,
    3. potvrda da u periodu od poslednje dve godine nije počinio prekršaj iz člana 65. Zakona o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima,
    4. izjava da nije u radnom odnosu kod drugog poslodavca i ne obavlja iste ili slične poslove izvan radionice;
  4. za tehničare:
    1. dokaz o radnom odnosu iz kojeg se vidi da je zaposlen na neodređeno vreme s punim radnim vremenom u radionici – ugovor o radu,
    2. kopija važeće licence tehničara,
    3. potvrda o stručnoj osposobljenosti kod proizvođača graničnika brzine, odnosno njegovog zastupnika, iz koje se mora videti za koji tip graničnika brzine je tehničar stručno osposobljen, ako se zahtev podnosi za obavljanje posla naknadne ugradnje graničnika brzine;
  5. kopije uverenja o etaloniranju, odnosno overavanju merne opreme za obavljanje poslova za koje se podnosi zahtev;
  6. dokaz da podnosilac zahteva poseduje odgovarajuće objekte za obavljanje poslova za koje podnosi zahtev:
    • prepis lista nepokretnosti za parcele na kojima se nalaze objekti radionice, iz kojeg se vidi ko je vlasnik predmetnih parcela,
    • kopija plana za parcele na kojima se nalaze objekti radionice,
    • ugovor o zakupu (ukoliko je prostor uzet u zakup),
    • drugi dokazi o posedovanju objekata radionice (po potrebi);
  7. skica ili nacrt objekata radionice, u razmeri, sa ucrtanim smerom kretanja vozila;
  8. kopija ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji sa proizvođačem tahografa odnosno njegovim zastupnikom u Republici Srbiji, ako se zahtev podnosi za obavljanje poslova ugradnje i aktivacije tahografa, odnosno demontaže i opravke tahografa;
  9. kopija ugovora o poslovno tehničkoj saradnji sa proizvođačem graničnika brzine, odnosno njegovim zastupnikom, ako se zahtev podnosi za obavljanje posla naknadne ugradnje graničnika brzine;
  10. potvrda da podnosilac zahteva nema evidentirane osnove i naloge u prinudnoj naplati (potvrdu izdaje Narodna banka Srbije);
  11. potvrda da podnosilac zahteva nije u postupku likvidacije i da nad njim nije otvoren postupak stečaja koji se sprovodi bankrotstvom (potvrdu izdaje Agencija za privredne registre);
  12. izjavu u skladu sa kojim standardom sistema menadžmenta kvalitetom je usklađeno poslovanje radionice;
  13. dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 840,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva);
  14. zahtev za izdavanje predračuna za uplatu cene usluga utvrđivanja ispunjenosti uslova za izdavanje dozvole radionici za tahografe, prema Uredbi o cenama usluga koje vrši Agencija za bezbednost saobraćaja („Službeni glasnik RS“, broj 121/12 i 39/16). Tek na osnovu dobijenog predračuna podnosilac zahteva uplaćuje cenu usluge utvrđivanje ispunjenosti uslova u iznosu od 110.000,00 dinara prema instrukcijama datim u predračunu.

 

NAPOMENA:

Prema članu 103. Zakona o opštem upravnom postupku, na osnovu dostavljenih podataka iz zahteva Agencija za bezbednost saobraćaja će po službenoj dužnosti pribaviti sledeća gore navedena dokumenta:

  • izvod iz registra Agencije za privredne registre;
  • potvrda da rukovodilac radionice u periodu od poslednje dve godine nije počinio prekršaj iz člana 65. Zakona o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima;
  • fotokopija važeće licence tehničara;
  • prepis ili izvod iz lista nepokretnosti parcele na kojoj se nalaze objekti radionice;
  • kopiju plana katastarske parcele na kojoj se nalaze objekti radionice;
  • potvrda da podnosilac zahteva nema evidentirane osnove i naloge u prinudnoj naplati;
  • potvrda da podnosilac zahteva nije u postupku likvidacije i da nad njim nije otvoren postupak stečaja koji se sprovodi bankrotstvom.

U slučaju da podnosilac zahteva uz zahtev dostavi neki ili sve od navedenih dokumenata ili izjavi da će neki ili sve od gore navedenih dokumenta pribaviti sam Agencija za bezbednost saobraćaja neće pribavljati podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija.

OBAVEŠTENJE:

Tačan datum utvrđivanja ispunjenosti uslova za izdavanje dozvole radionice za tahografe biće zakazan nakon pribavljanja kompletne gore navedene dokumentacije.

Odredbama člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS “, broj 18/16) propisano je da je organ dužan da po službenoj dužnosti, u skladu sa zakonom, vrši uvid, pribavlja i obrađuje podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje.

Ako službenu evidenciju vodi drugi organ, organ koji vodi postupak dužan je da hitno zatraži podatke, a zamoljeni organ da besplatno ustupi podatke u roku od 15 dana, ako nije drukčije propisano. Ako se traženi podaci mogu dobiti elektronskim putem, zamoljeni organ ih dostavlja u najkraćem roku.

U postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama. Ako stranka u roku ne podnese lične podatke neophodne za odlučivanje organa, zahtev za pokretanje postupka će se smatrati neurednim.

Zahtev se, sa pratećom dokumentacijom, šalje poštom na adresu:

Agencija za bezbednost saobraćaja
Bulevar Mihajla Pupina 2
11070 Beograd

Info centar

Pratite naše novosti i obaveštenja i budite redovno informisani o aktuelnostima u Agenciji za bezbednost saobraćaja

АГЕНЦИЈА НА  14.МЕЂУНАРОДНОЈ КОНФЕРЕНЦИЈИ БСЛЗ
Vesti  |  17.04.2019

AGENCIJA NA 14.MEĐUNARODNOJ KONFERENCIJI BSLZ

SAZNAJ VIŠE
ПОДЕЛА БЕСПЛАТНИХ ДЕЧИЈИХ АУТО–СЕДИШТА  НА ОПШТИНИ РАКОВИЦА
Vesti  |  09.04.2019

PODELA BESPLATNIH DEČIJIH AUTO–SEDIŠTA NA OPŠTINI RAKOVICA

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  18.03.2019

AGENCIJA NA 14.MEĐUNARODNOJ KONFERENCIJI BSLZ

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  30.01.2019

PODELA BESPLATNIH DEČIJIH AUTO–SEDIŠTA NA OPŠTINI RAKOVICA

SAZNAJ VIŠE
Екранизована упутства за правилну употребу дечијих – ауто седишта
Vesti  |  10.04.2019

Ekranizovana uputstva za pravilnu upotrebu dečijih – auto sedišta

SAZNAJ VIŠE
ПОСЕТА ПРЕДСТАВНИКА АГЕНЦИЈЕ У ЉУБЉАНИ ПОВОДОМ ИЗРАДЕ ПРОЈЕКТА ''УПОРЕДНА АНАЛИЗА СИСТЕМА И ПРАКСЕ ПОБОЉШАЊА МОБИЛНОСТИ ОСОБА СА ИНВАЛИДИТЕТОМ У ЕВРОПИ СА ПРЕПОРУКАМА УНАПРЕЂЕЊА''
Vesti  |  05.04.2019

POSETA PREDSTAVNIKA AGENCIJE U LJUBLJANI POVODOM IZRADE PROJEKTA ''UPOREDNA ANALIZA SISTEMA I PRAKSE POBOLJŠANJA MOBILNOSTI OSOBA SA INVALIDITETOM U EVROPI SA PREPORUKAMA UNAPREĐENJA''

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  30.01.2019

Ekranizovana uputstva za pravilnu upotrebu dečijih – auto sedišta

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  23.11.2018

POSETA PREDSTAVNIKA AGENCIJE U LJUBLJANI POVODOM IZRADE PROJEKTA ''UPOREDNA ANALIZA SISTEMA I PRAKSE POBOLJŠANJA MOBILNOSTI OSOBA SA INVALIDITETOM U EVROPI SA PREPORUKAMA UNAPREĐENJA''

SAZNAJ VIŠE
У ПАРИЗУ ОДРЖАНА 28.  КОНФЕРЕНЦИЈA МЕЂУНАРОДНЕ БАЗЕ ПОДАТАКА ,, ИРТАД“
Vesti  |  08.04.2019

U PARIZU ODRŽANA 28. KONFERENCIJA MEĐUNARODNE BAZE PODATAKA ,, IRTAD“

SAZNAJ VIŠE
ЈАВНА ДИСКУСИЈА О НАЦРТУ ПРАВИЛНИКА О РАДУ ЛОКАЛНИХ ТЕЛА  У НИШУ
Vesti  |  01.04.2019

JAVNA DISKUSIJA O NACRTU PRAVILNIKA O RADU LOKALNIH TELA U NIŠU

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  03.12.2018

U PARIZU ODRŽANA 28. KONFERENCIJA MEĐUNARODNE BAZE PODATAKA ,, IRTAD“

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  02.11.2018

JAVNA DISKUSIJA O NACRTU PRAVILNIKA O RADU LOKALNIH TELA U NIŠU

SAZNAJ VIŠE
АБС У ПОСЕТИ СЛОВЕНАЧКОМ ДРУШТВУ ЗА ИНТЕЛИГЕНТНЕ ТРАНСПОРТНЕ СИСТЕМЕ
Vesti  |  05.04.2019

ABS U POSETI SLOVENAČKOM DRUŠTVU ZA INTELIGENTNE TRANSPORTNE SISTEME

SAZNAJ VIŠE
У ПЕТ ЛОКАЛНИХ САМОУПРАВА РЕАЛИЗОВАН ПРОЈЕКАТ ИЗРАДЕ ЛОКАЛНИХ БАЗА ПОДАТАКА О ОБЕЛЕЖЈИМА БЕЗБЕДНОСТИ САОБРАЋАЈА
Vesti  |  26.03.2019

U PET LOKALNIH SAMOUPRAVA REALIZOVAN PROJEKAT IZRADE LOKALNIH BAZA PODATAKA O OBELEŽJIMA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  05.11.2018

ABS U POSETI SLOVENAČKOM DRUŠTVU ZA INTELIGENTNE TRANSPORTNE SISTEME

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  24.09.2018

U PET LOKALNIH SAMOUPRAVA REALIZOVAN PROJEKAT IZRADE LOKALNIH BAZA PODATAKA O OBELEŽJIMA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA

SAZNAJ VIŠE
ДИСКУСИЈЕ НА ТЕМУ НАЦРТА ПРАВИЛНИКА О РАДУ ЛОКАЛНИХ ТЕЛА ЗА КООРДИНАЦИЈУ ПОСЛОВА БЕЗБЕДНОСТИ САОБРАЋАЈА
Vesti  |  01.04.2019

DISKUSIJE NA TEMU NACRTA PRAVILNIKA O RADU LOKALNIH TELA ZA KOORDINACIJU POSLOVA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  26.09.2018

DISKUSIJE NA TEMU NACRTA PRAVILNIKA O RADU LOKALNIH TELA ZA KOORDINACIJU POSLOVA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA

SAZNAJ VIŠE
Top