Izmena dozvole radionice za tahografe

Izmena dozvole radionice za tahografe

 Dozvola radionice za tahografe može se izmeniti, po službenoj dužnosti ili na zahtev radionice za tahografe, samo u jednom od sledećih slučajeva:

  1. promena objekta radionice za tahografe;
  2. promena poslova radionice;
  3. gubitak alata za žigosanje.

Agencija za bezbednost saobraćaja donosi rešenje o izmeni dozvole koje sadrži podatke o izmeni, dok dozvola u ostalim delovima ostaje nepromenjena.

Zahtev za izmenu dozvole podnosi se Agenciji za bezbednost saobraćaja.

Obrazac zahteva za izmenu dozvole radionice za tahografe možete preuzeti OVDE.

Prema članu 29. stav 2. Pravilnika o radionicama za tahografe („Službeni glasnik RS “, br. 13/17 i 80/18), u zavisnosti od razloga podnošenja zahteva za izmenu dozvole, uz zahtev za izmenu dozvole potrebno je da postoje:
 

ukoliko se zahtev za izmenu dozvole podnosi u slučaju promene objekata radionice:

  1. dokaz da podnosilac zahteva poseduje odgovarajuće objekte za obavljanje poslova za koje podnosi zahtev:
    • prepis lista nepokretnosti za parcele na kojima se nalaze objekti radionice, iz kojeg se vidi ko je vlasnik predmetnih parcela,
    • kopija plana za parcele na kojima se nalaze objekti radionice,
    • ugovor o zakupu (ukoliko je prostor uzet u zakup),
    • drugi dokazi o posedovanju objekata radionice (po potrebi);
  2. skica ili nacrt objekata radionice, u razmeri, sa ucrtanim smerom kretanja vozila;
  3. dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 870,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva);
  4. zahtev za izdavanje predračuna za uplatu cene usluga utvrđivanja ispunjenosti uslova za izmenu dozvole radionici za tahografe, prema Uredbi o cenama usluga koje vrši Agencija za bezbednost saobraćaja („Službeni glasnik RS“, broj 121/12 i 39/16).

Tek na osnovu dobijenog predračuna podnosilac zahteva uplaćuje cenu usluge utvrđivanje ispunjenosti uslova u iznosu od 80.000,00 dinara prema instrukcijama datim u predračunu.

 

ukoliko se zahtev za izmenu dozvole podnosi u slučaju promene poslova radionice, za obavljanje poslova kontrole i pregleda tahografa:

  1. kopije uverenja o etaloniranju, odnosno overavanju merne opreme za obavljanje poslova za koje se podnosi zahtev;
  2. dokaz da podnosilac zahteva poseduje odgovarajuće objekte za obavljanje poslova za koje podnosi zahtev:
    • prepis lista nepokretnosti za parcele na kojima se nalaze objekti radionice, iz kojeg se vidi ko je vlasnik predmetnih parcela,
    • kopija plana za parcele na kojima se nalaze objekti radionice,
    • ugovor o zakupu (ukoliko je prostor uzet u zakup),
    • drugi dokazi o posedovanju objekata radionice (po potrebi);
  3. skica ili nacrt objekata radionice, u razmeri, sa ucrtanim smerom kretanja vozila;
  4. dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 870,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva);
  5. zahtev za izdavanje predračuna za uplatu cene usluga utvrđivanja ispunjenosti uslova za izmenu dozvole radionici za tahografe, prema Uredbi o cenama usluga koje vrši Agencija za bezbednost saobraćaja („Službeni glasnik RS“, broj 121/12 i 39/16).

Utvrđivanje ispunjenosti uslova nije potrebno ukoliko je prilikom izdavanja dozvole radionice već utvrđeno da postoje propisani objekti koji ispunjavaju uslove i za obavljanje poslova kontrole i pregleda tahografa.

Tek na osnovu dobijenog predračuna podnosilac zahteva uplaćuje cenu usluge utvrđivanje ispunjenosti uslova u iznosu od 80.000,00 dinara prema instrukcijama datim u predračunu.

 

ukoliko se zahtev za izmenu dozvole podnosi u slučaju promene poslova radionice, za obavljanje poslova ugradnje i aktivacije tahografa:

  1. kopije uverenja o etaloniranju, odnosno overavanju merne opreme za obavljanje poslova za koje se podnosi zahtev;
  2. dokaz da podnosilac zahteva poseduje odgovarajuće objekte za obavljanje poslova za koje podnosi zahtev:
    • prepis lista nepokretnosti za parcele na kojima se nalaze objekti radionice, iz kojeg se vidi ko je vlasnik predmetnih parcela,
    • kopija plana za parcele na kojima se nalaze objekti radionice,
    • ugovor o zakupu (ukoliko je prostor uzet u zakup),
    • drugi dokazi o posedovanju objekata radionice (po potrebi);
  3. skica ili nacrt objekata radionice, u razmeri, sa ucrtanim smerom kretanja vozila;
  4. kopija ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji sa proizvođačem tahografa odnosno njegovim zastupnikom u Republici Srbiji;
  5. dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 870,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva);
  6. zahtev za izdavanje predračuna za uplatu cene usluga utvrđivanja ispunjenosti uslova za izmenu dozvole radionici za tahografe, prema Uredbi o cenama usluga koje vrši Agencija za bezbednost saobraćaja („Službeni glasnik RS“, broj 121/12 i 39/16).

Utvrđivanje ispunjenosti uslova nije potrebno ukoliko je prilikom izdavanja dozvole radionice već utvrđeno da postoje propisani objekti koji ispunjavaju uslove i za obavljanje poslova ugradnje i aktivacije tahografa.

Tek na osnovu dobijenog predračuna podnosilac zahteva uplaćuje cenu usluge utvrđivanje ispunjenosti uslova u iznosu od 80.000,00 dinara prema instrukcijama datim u predračunu.

 

ukoliko se zahtev za izmenu dozvole podnosi u slučaju promene poslova radionice, za obavljanje poslova demontaže i opravke tahografa:

  • kopija ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji sa proizvođačem tahografa odnosno njegovim zastupnikom u Republici Srbiji;
  • dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 870,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva).

 

ukoliko se zahtev za izmenu dozvole podnosi u slučaju promene poslova radionice, za obavljanje poslova naknadne ugradnje graničnika brzine:

  1. potvrda o stručnoj osposobljenosti kod proizvođača graničnika brzine, odnosno njegovog zastupnika, iz koje se mora videti za koji tip graničnika brzine je tehničar stručno osposobljen;
  2. kopije uverenja o etaloniranju, odnosno overavanju merne opreme za obavljanje poslova za koje se podnosi zahtev;
  3. dokaz da podnosilac zahteva poseduje odgovarajuće objekte za obavljanje poslova za koje podnosi zahtev:
    • prepis lista nepokretnosti za parcele na kojima se nalaze objekti radionice, iz kojeg se vidi ko je vlasnik predmetnih parcela,
    • kopija plana za parcele na kojima se nalaze objekti radionice,
    • ugovor o zakupu (ukoliko je prostor uzet u zakup),
    • drugi dokazi o posedovanju objekata radionice (po potrebi);
  4. skica ili nacrt objekata radionice, u razmeri, sa ucrtanim smerom kretanja vozila;
  5. kopija ugovora o poslovno tehničkoj saradnji sa proizvođačem graničnika brzine, odnosno njegovim zastupnikom;
  6. dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 870,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva);
  7. zahtev za izdavanje predračuna za uplatu cene usluga utvrđivanja ispunjenosti uslova za izmenu dozvole radionici za tahografe, prema Uredbi o cenama usluga koje vrši Agencija za bezbednost saobraćaja („Službeni glasnik RS“, broj 121/12 i 39/16).

Utvrđivanje ispunjenosti uslova nije potrebno ukoliko je prilikom izdavanja dozvole radionice već utvrđeno da postoje propisani objekti koji ispunjavaju uslove i za obavljanje posla naknadne ugradnje graničnika brzine.

Tek na osnovu dobijenog predračuna podnosilac zahteva uplaćuje cenu usluge utvrđivanje ispunjenosti uslova u iznosu od 80.000,00 dinara prema instrukcijama datim u predračunu.

 

ukoliko se zahtev za izmenu dozvole podnosi u slučaju promene poslova radionice, radi prestanka obavljanja posla radionice za koji radionica ima dozvolu:

  1. dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 870,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva).

   

ukoliko se zahtev za izmenu dozvole podnosi u slučaju gubitka alata za žigosanje:

  1. prijava o gubitku alata za žigosanje podneta nadležnoj policijskoj upravi;
  2. dokaz o izvršenoj uplati propisane administrativne takse u iznosu od 870,00 dinara, na račun broj 840-29779845-18, primalac Budžet Republike Srbije, sa pozivom na broj 59-013 (uplatilac mora biti podnosilac zahteva).

     

U slučaju promene objekata radionice i u slučaju promene poslova radionice, gde je potrebno utvrditi da li postoje propisani objekti i da li su ispunjeni uslovi za objekte, pored dostavljanja odgovarajućih dokumenta, dokazivanje ispunjenosti uslova za izmenu dozvole vrši se i utvrđivanjem ispunjenosti uslova u prostorijama podnosioca zahteva.
 

NAPOMENA:

Prema članu 103. Zakona o opštem upravnom postupku, na osnovu dostavljenih podataka iz zahteva Agencija za bezbednost saobraćaja će po službenoj dužnosti pribaviti sledeća gore navedena dokumenta (gde je to potrebno):

  • prepis ili izvod iz lista nepokretnosti parcele na kojoj se nalaze objekti radionice;
  • kopiju plana katastarske parcele na kojoj se nalaze objekti radionice.

U slučaju da podnosilac zahteva uz zahtev dostavi neki ili sve od navedenih dokumenata ili izjavi da će neki ili sve od gore navedenih dokumenta pribaviti sam Agencija za bezbednost saobraćaja neće pribavljati podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija.
 

OBAVEŠTENJE:

Tačan datum utvrđivanja ispunjenosti uslova za izmenu dozvole radionice za tahografe biće zakazan nakon pribavljanja kompletne gore navedene dokumentacije.

Odredbama člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS “, broj 18/16) propisano je da je organ dužan da po službenoj dužnosti, u skladu sa zakonom, vrši uvid, pribavlja i obrađuje podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje.

Ako službenu evidenciju vodi drugi organ, organ koji vodi postupak dužan je da hitno zatraži podatke, a zamoljeni organ da besplatno ustupi podatke u roku od 15 dana, ako nije drukčije propisano. Ako se traženi podaci mogu dobiti elektronskim putem, zamoljeni organ ih dostavlja u najkraćem roku.

U postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama. Ako stranka u roku ne podnese lične podatke neophodne za odlučivanje organa, zahtev za pokretanje postupka će se smatrati neurednim.

 

Zahtev se, sa pratećom dokumentacijom, šalje poštom na adresu:

Agencija za bezbednost saobraćaja
Bulevar Mihajla Pupina 2
11070 Beograd

Info centar

Pratite naše novosti i obaveštenja i budite redovno informisani o aktuelnostima u Agenciji za bezbednost saobraćaja

ОБУКА И ПРЕДАВАЊЕ О ПРАВИЛНОЈ УПОТРЕБИ ДЕЧИЈИХ АУТО СЕДИШТА ПРВИ ПУТ У НОВОМ ПАЗАРУ
Vesti  |  13.01.2020

OBUKA I PREDAVANJE O PRAVILNOJ UPOTREBI DEČIJIH AUTO SEDIŠTA PRVI PUT U NOVOM PAZARU

SAZNAJ VIŠE
УЧИТЕЉИ И ВАСПИТАЧИ ИЗ ОПШТИНЕ ПЕЋИНЦИ НА АКРЕДИТОВАНОМ СЕМИНАРУ
Vesti  |  30.12.2019

UČITELJI I VASPITAČI IZ OPŠTINE PEĆINCI NA AKREDITOVANOM SEMINARU

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  30.12.2019

Važno obaveštenje o ispitu za vozača tramvaja (30.12.2019.)

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  06.11.2019

RASPORED POLAGANJA PRAKTIČNOG DELA ISPITA ZA TEHNIČARE U RADIONICAMA ZA TAHOGRAFE (JESENJI ROK 2019.)

Nakon održanih termina za polaganje teorijskog dela ispita, kandidati koji su uspešno savladali teorijski deo ispita pozivaju se na polaganje praktičnog...

SAZNAJ VIŠE
АКРЕДИТОВАНИ СЕМИНАР ЗА УЧИТЕЉЕ И ВАСПИТАЧЕ У ЧАЈЕТИНИ
Vesti  |  30.12.2019

AKREDITOVANI SEMINAR ZA UČITELJE I VASPITAČE U ČAJETINI

SAZNAJ VIŠE
УСПЕШНО РЕАЛИЗОВАН ПРОЈЕКАТ О БЕЗБЕДНОСТИ СЛЕПИХ И СЛАБОВИДИХ ОСОБА ПОД СЛОГАНОМ „БЕЛИ ШТАП И ПАС- БЕЗБЕДНОСТ ЗА НАС“
Vesti  |  26.12.2019

USPEŠNO REALIZOVAN PROJEKAT O BEZBEDNOSTI SLEPIH I SLABOVIDIH OSOBA POD SLOGANOM „BELI ŠTAP I PAS- BEZBEDNOST ZA NAS“

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  22.11.2019

AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA JE OBJAVILA ODLUKU O IZBORU PRAVNOG LICA ZA PROIZVOĐAČA TAHOGRAFSKIH KARTICA

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  29.10.2019

AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA JE OBJAVILA ODLUKU O IZBORU PRAVNOG LICA ZA PROVERU PODATAKA O KARAKTERISTIKAMA MOTORNIH VOZILA KOJA SU OD ZNAČAJA ZA UVOZ VOZILA

SAZNAJ VIŠE
САРАДЊА АГЕНЦИЈЕ СА УНИВЕРЗИТЕТОМ У НОВОМ САДУ
Vesti  |  30.12.2019

SARADNJA AGENCIJE SA UNIVERZITETOM U NOVOM SADU

SAZNAJ VIŠE
УСПЕШНО РЕАЛИЗОВАН ПРОЈЕКАТ „ДЕЛОВАЊЕ УЧЕСНИКА НАКОН САОБРАЋАЈНЕ НЕЗГОДЕ“
Vesti  |  23.12.2019

USPEŠNO REALIZOVAN PROJEKAT „DELOVANJE UČESNIKA NAKON SAOBRAĆAJNE NEZGODE“

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  05.11.2019

AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA JE OBJAVILA JAVNI POZIV ZA IZBOR PROIZVOĐAČA TAHOGRAFSKIH KARTICA

SAZNAJ VIŠE
РАСПОРЕД ПОЛАГАЊА ТЕОРИЈСКОГ ДЕЛА ИСПИТА ЗА ТЕХНИЧАРЕ У РАДИОНИЦАМА ЗА ТАХОГРАФЕ (ЈЕСЕЊИ РОК 2019.)
Obaveštenja  |  02.10.2019

RASPORED POLAGANJA TEORIJSKOG DELA ISPITA ZA TEHNIČARE U RADIONICAMA ZA TAHOGRAFE (JESENJI ROK 2019.)

Agencija za bezbednost saobraćaja od 07.10.2019. godine organizuje ispitni rok za polaganje ispita za tehničare u radionici za tahografe....

SAZNAJ VIŠE
АГЕНЦИЈА ОДРЖАЛА СТРУЧНЕ СКУПОВЕ ЗА КОНТРОЛОРЕ ТЕХНИЧКИХ ПРЕГЛЕДА
Vesti  |  23.12.2019

AGENCIJA ODRŽALA STRUČNE SKUPOVE ZA KONTROLORE TEHNIČKIH PREGLEDA

SAZNAJ VIŠE
ПРВИ ПУТ ОДРЖАНА ПРЕДСТАВА „ПАЖЉИВКО“ ЗА ДЕЦУ У ПЛАНДИШТУ
Vesti  |  20.12.2019

PRVI PUT ODRŽANA PREDSTAVA „PAŽLJIVKO“ ZA DECU U PLANDIŠTU

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  21.10.2019

RASPORED KANDIDATA ZA SEMINARE UNAPREĐENJA ZNANJA ZA TEHNIČARE U RADIONICAMA ZA TAHOGRAFE

Agencija za bezbednost saobraćaja obaveštava sve zainteresovane tehničare u radionicama za tahografe da je sačinjen raspored kandidata za pohađanje nare...

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  06.09.2019

Važno obaveštenje o početku obuke kandidata za vozača tramvaja 06.09.2019.

SAZNAJ VIŠE
„НОЋНЕ АКЦИЈЕ“ У ОЏАЦИМА И ТЕМЕРИНУ
Vesti  |  23.12.2019

„NOĆNE AKCIJE“ U ODŽACIMA I TEMERINU

SAZNAJ VIŠE
Obavestenja
Obaveštenja  |  19.09.2019

AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA JE OBJAVILA JAVNI POZIV ZA PROVERU PODATAKA O KARAKTERISTIKAMA MOTORNIH VOZILA KOJA SU OD ZNAČAJA ZA UVOZ VOZILA

SAZNAJ VIŠE
Top