Pažljivko je animirani lik koji smo
predstavili u saradnji sa
pedagozima i psiholozima kao najbolji
način za interakciju sa decom
Unesite VIN oznaku (broj šasije) Vašeg vozila.
Agencija za bezbednost saobraćaja, u okviru kampanje ,,Um na drum“, promoviše i podstiče bezbedno ponašanje učesnika u saobraćaju, što je od nacionalnog značaja. Cilj ove kampanje je spasavanje ljudskih života, a Agencija je i ove godine učestvovala na festivalu „Belgrade BeerFest” u periodu od 15. do 18. avgusta.
Kampanjom „Um na drum“ Agencija za bezbednost saobraćaja se obraća mladim licima, sloganom i porukama njima razumljivim, jer želi da se na taj način što više približi pomenutoj ciljnoj grupi. Cilj ove kampanje je podizanje svesti mladih ljudi o značaju bezbednog ponašanja u saobraćaju. S obzirom da je festival posvećen pivu, sa posetiocima se najviše razgovaralo o vožnji pod dejstvom alkohola i do kakvih posledica takvo ponašanje može dovesti.
Posetioci su tokom trajanja ovog festivala mogli da se informišu o svim važnim pitanjima u vezi sa bezbednim i odgovornim ponašanjem u saobraćaju i da se, vrlo realno, uvere kako alkohol utiče na vid i reakcije vozača. Zahvaljujući „pijanim naočarima“, i simulatoru vožnje, koje smo obezbedili, posetioci su mogli da testiraju vozačke sposobnosti koje odgovaraju pijanom stanju i pri korišćenju mobilnog telefona. Posećivanjem „krive sobe“, mladi su mogli da osete poremećaj ravnoteže, a što oponaša alkoholisano stanje. Takođe, mogli su da naprave kreativne privremene tetovaže sa edukativnim porukama, koje će ih podsećati da dobra zabava i odgovorno ponašanje mogu da idu u paru. Svi zainteresovani posetioci pagode Agencije za bezbednost saobraćaja mogli su da provere nivo alkohola u krvi i na taj način dobiju fiskalni isečak alkometra na kome je sa prednje strane odštampana količina izmerenog nivoa alkohola u krvi, a na zadnjoj strani slogan kampanje ''Um na drum'' i poruka ''U kola bez alkohola''.
U ''bezbednoj zoni'' Agencije za bezbednost saobraćaja posetioci su kao poklone mogli da dobiju majice, bedževe, termose, priveske, alkotestere, šolje, ventilatore, maske sa vizualom kampanje. Kroz „zonu bezbednog saobraćaja“, za vreme trajanja festivala prošlo je više od 2000 posetilaca.
Pratite naše novosti i obaveštenja i budite redovno informisani o aktuelnostima u Agenciji za bezbednost saobraćaja